zaterdag 22 mei 2010

Pinksterweekend


Ik sta dan op non actief maar mijn omgeving staat op actief, manlief is druk aan het klussen .
Hij is bezig in onze bijkeuken die ook een beetje bij de winkel hoort, de muren en vloer krijgen een opknapbeurt en het is de bedoeling dat hier een grote tafel komt staan met stoelen waar je even lekker kunt zitten om een kop koffie te drinken , of een woontijdschrift te lezen.
Verder staat buiten alles klaar voor een gezellig OPEN HUIS op 2E PINKSTERDAG van 13.00-17.00 iedereen die zin heeft om er even op uit te gaan is van harte welkom.
Fijne dagen allemaal

7 opmerkingen:

  1. Kom even gezellig bij je aanwaaien hoor via Gea.... en die haakje zo mooi, heb ze zelf ook! Zucht haahah... als ik in de buurt zou wonen, was ik in de auto gesprongen hoor, verkoop je ook via internet?

    liefs uit Zweden:Ps. kom je natuurlijk wel volgen dat begrijp je natuurlijkwel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps ik zie het nu links staan je internetwinkel... hahahaah...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes met je open dag, jammer hoor dat je zo ver weg woont (en ik weer eens een voetbal toernooi heb van mijn zoon... nog heel even en dan is dat eindelijk klaar!!!!)
    Groetjes madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jakkes, waarom wonen jullie toch allemaal uit de buurt. Maar veel plezier met de open dag.
    Heb intussen even je blog doorgelezen en snap nu waarom iedereen actief is. Hoelang moet je nog in het gips.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel succes met jullie open huis! Groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karin. Veel succes op het open huis misschien komen we nog even aanwaaien!!

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wij willem naar Assen en naar Leek,maar misschien komen we ook nog wel langs Hoogezand..
    Veel plezier, Morgen..
    Cobi

    BeantwoordenVerwijderen