donderdag 27 mei 2010

Woontijdschriften


Heb de afgelopen dagen bijna alle nieuwe woontijdschriften door gespit op zoek naar leuke ideeen.En het leukste idee kwam van vt wonen, het gebruik van oude bakplaten.
Ze zijn erg decoratief en je kunt ze een nieuwe bestemming geven als magneetbord of schoolbordje.
Laat ik die nu in mijn webwinkel hebben( www.detuinkamer-brocante.nl ) dus ik kan mijn versie ook even laten zien, ook leuk met zwart wit foto's van je kids.
Heb vandaag ook de nieuwe jeanne dárc ontvangen, wat weer een inspiratie ....

6 opmerkingen:

  1. Dit is inderdaad een leuk idee, ga het onthouden! En de JDL verwacht ik morgen of overmorgen...ik kijk er al naar uit! De nieuwe Wonen Landelijke Stijl heb ik zojuist gekocht, dus je snapt wat ik zo dadelijk ga doen!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oke goed idee. Heb net twee geweldige memolijsten gemaakt ben er erg trots op.
    De JDL ligt hier klaar om gelezen te worden YESSSSS...
    Heb trouwens een nieuw blog, met tips voor dagjes weg, brocante, fairs enz... misschien vind je dat leuk. Kijk voor de link op de zijbalk van mijn blog,
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker een goed idee zeg!!
    Nog een hele bubs in de kelder staan! voor buiten lijkt het me ook wel heel leuk!!
    bedankt hoor voor je leuke tip
    Fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hE..IK ZAG HET OOK IN DE VT WONEN.
    EEN ERG LEUK IDEE.
    HOE IS HET MET JE ARM??
    (OEPS, HIJ STAAT OP GROTE LETTER..)
    NOU JA, KUN JE HET IN IEDERGEVAL GOEDLEZEN.
    GROET, COBI

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee, ziet er super uit en zeker erg handig. Ben benieuwd naar de nieuwe JDL.
    Een heel fijn weekend.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen