dinsdag 1 juni 2010

Uitgelaten op het groninger platteland





Wie zegt dat het hier niet mooi is op het groninger platteland.... zeg nou zelf. Vanmiddag uitgelaten door vriendin ( kan zelf ivm arm niet autorijden of fietsen ). Onderweg naar wat leuke brocante winkeltjes, we zijn begonnen in slochteren bij janneke van "Nuzzelspul " Noorderweg 19, sfeervol ingericht winkeltje met brocante meubeltjes, servies teveel om op te noemen... foto's zeggen meer
Na een kopje thee met wat lekkers op weg naar schildwolde ...........
www.serviesenbrocante.nl is de webwinkel van sanne, en als je haar ingerichte huisje ziet kun je er vanuit gaan dat haar webwinkel er ook top uitziet.

4 opmerkingen:

  1. Mooie foto van het koolzaad.
    Het lukt mij maar niet om daar een mooie foto van te maken..
    Dat het jou lukte, met je arm, knap hoor??!!
    Lekker om eens rondgereden te worden, he??
    geniet er maar lekker van.
    Groet, uit het mooie uithuizen..
    Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOh mij hoor je niet zeggen hoor dat groningen niet mooi is!!! Ik vind het een prachtige provinchie bevoordeeld hoor want ik heb in gruningerstad gestudeerd dus dat zegt genoeg hhihih
    en die koolbloemvelden zijn schitterend!!
    Je boft hoor!!
    Fijne week Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die koolvelden zijn zo mooi om te zien. Blijft me steeds weer verrassen. Maar wat een mooie plaatjes heb je hier nog meer. Ik heb het al vaker gezegd, al het mooie zit volgens mij in het hoge noorden. Moet daar toch eens een par dagen naartoe in de vakantie.

    groeten Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Groningen is schitterend! Ik geniet er elke dag van dat ik naar het hoge noorden ben verhuisd. En ook zoveel leuke brocante dingen in de buurt. Ik moet nodig eens wat bezoekjes gaan afleggen.
    Leuke foto's!
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen