woensdag 21 juli 2010

Dagje vrij???!!!!



Nou dagje vrij ( niet te hoeven werken voor een baas ) maar heb het volledig op de heupen, druk druk druk.
Heb vanochtend een verhoging met bed gemaakt in onze auto, zodat we onderweg kunnen slapen indien nodig maar ook nog heel veel brocante kunnen meenemen.
Heb het bed getest ligt heerlijk en stel je eens voor achterdeuren openslaan en uitzicht op de franse zonnebloemvelden ( kan haast niet wachten ).
Maar helaas eerst nog even puinruimen in huis, de winkel en webwinkel op orde brengen
mijn moeder lief aangekeken of ze a.u.b in de winkel wil staan als wij weg zijn ( en ja ze wil, jippie ), komt er niemand voor de dichte deur.
Heb ook besloten jullie allemaal mee te nemen ( digitaal )op vakantie, zodat ik iedere dag even een berichtje kan plaatsen met foto van mijn franse belevenissen en vondsten.

6 opmerkingen:

  1. We kunnen haast niet wachten om meer over je belevenissen te lezen. Lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig goed plan dat je ons mee neemt!
    Haha, ik roep altijd het hardst dat ik het stom vind als iemand z'n laptop meeneemt, maar in dit geval..helemaal top, dan ben ik toch ook een beetje op vakantie in ons geliefde Frankrijk :))
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil ook wel een dagje in de winkel staan hoor!! maar dan laat ik mijn geld maar thuis haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat been moeder he. En dan boffen wij ook dat we mee kunnen op reis,

    Fijne vakantie,

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via, via op je prachtige blog gekomen, echt geweldig die lavendelkrans en het betonnen borstbeeld! Ook de link van de brocante markten heb ik bij mijn favorieten gezet want wij vertrekken 15 augustus naar Bretagne, Frankrijk en ik heb gezien dat er daar dan heel veel te zien/doen is in de omgeving...
    Ik wens jullie een hele fijne vakantie en ik ben benieuwd wat jullie voor prachtige "nieuwe" vondsten mee naar huis nemen...
    Tot een volgend berichtje.

    Gr. Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, toch nog even naar Frankrijk met jullie! En ben benieuwd wat jullie uitzicht uit je bedje wordt!!! Zomerse groet

    BeantwoordenVerwijderen