zaterdag 8 januari 2011

Wonen 2011


De kerstboom en decoraties hebben we allemaal weer opgeborgen in dozen.
En wat nu ? na al die overdaad is het opeens zo leeg en "kaal".
In 2011 kan in principe alles, kernwoorden zijn landelijk kunstzinnig industrieel
Stoer Recycling en Vintage, dat sluit uitstekend aan bij onze collectie en stijl.
Na het doornemen van verschillende woonbladen van januari, VT Wonen,Vakre en Jeanne d'arc
living hebben we een collectie nieuwe brocante stoere items in de webwinkel geplaatst.
Naast de webwinkel collectie hebben we ook nog een winkel gevuld met brocante uit belgie & frankrijk
dus mocht je meer keuze willen dan ben je natuurlijk van harte welkom om een kijkje te komen nemen
in onze winkel , zie voor meer informatie www.de-tuinkamer.info.

1 opmerking:

  1. Aangezien ik er niet proffesioneel mee bezig ben en alleen maar voor mezelf hoef te bepalen bij welk sfeertje ik me prettig voel, is het voor mij helemaal niet belangrijk om te kijken wat er 'mag' op interieurgebied in 2011 en doe ik lekker mijn eigen ding:-) Maar van het sfeertje wat je hier laat zien, kan ik genieten! Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen