dinsdag 15 maart 2011

Tripje Nederland


Dit weekend veel gezien en rond gereden.
Eerst met mijn dochter naar het fashion centre in amsterdam om weer nieuwe spullen voor haar webwinkel in te kopen, we zijn heel erg goed geslaagd het zal in de loop van de week wel in haar webshop staan.
Daarna moest ik nog een bestelling afgeven in hartje Amsterdam, wat een drukke maar inspirerende stad met hele leuke aparte winkeltjes.
Mijn hoofd zit na zo'n weekend ook vol met ideeen en ik wou dan dat ik een paar dagen vrij had om het allemaal uit te werken maar ja helaas weer naar de baas.
Op de terug weg had ik met Gea van de oude bank in zwolle afgesproken om haar winkel te komen bekijken en een hapje mee te eten.
Een hele sfeervolle winkel waar lifestyle afgewisseld wordt met brocante en waar je als je in de beurt bent zeker even een bezoekje moet brengen.
Voor meer informatie en een klein voorproefje van haar winkel www.de-oude-bank.nl

4 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige drukte..lijkt me heerlijk om te doen. Wat leuk, dat het tripje een gezellige ontmoeting heeft opgeleverd. Kan me voostellen, dat alle indrukken nog wat nawerken, om mee aan de slag te gaan. Ik dacht baas?? Maar zie dat je eigen winkel, op vrijdag en zaterdag geopend is

    Ik ga een kijkje in Gea haar winkel nemen..bedankt voor de tip!

    Lieve groet, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een drukke, maar volgens mij wel gezellige dag! De oude bank is inderdaad een erg mooie winkel (heb mijn JDL-abonnement hier afgesloten)

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk even een bezoekje aan een collegawinkelier, al zijn jullie winkels wel totaal verschillend vind ik!
    Ook leuk dat je met dochterlief op inkoop ging, weer een heel andere fase in jullie relatie..
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt heel gezellig allemaal.......lekker dagje uit dus . Je dochters webwinkel is ook erg mooi .

    Kun je ons trouwens ook weer gebruiken met een brocante toer ? We willen het eigenlijk plannen op 23 april en jou vragen of je weer een brunch kunt verzorgen ......voor ± 8 personen

    Graag hoor ik even van je , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen