donderdag 26 mei 2011

50 jaar getrouwd


Het is mij helaas niet gelukt..... maar mijn ouders wel door dik en dun hebben ze nu 50 jaar lief en leed met elkaar gedeeld en ik ben super trots op ze.
Ze hebben altijd veel voor me gedaan en betekend en doen dat nog steeds.
We gaan het dit weekend met z'n allen vieren, kinderen,kleinkinderen en aanhang.
We zitten in de omgeving van zutphen en doetichem en ik zou ik niet zijn, als ik niet al wat brocante adresjes had opgezocht om even te gaan neuzen op onze zelf in te vullen vrije zaterdag.........
Mijn vriendin staat in de winkel, de webwinkel is weer aangevuld met leuke franse spullen..en wij gaan er even tussenuit.

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! En nee, het lukte mij ook niet, maar het geluk hebben we uiteindelijk wel gevonden! In Doetinchem is dit weekend een brocantemarkt zaterdag en zondag..maar dat wist je waarschijnlijk al, en de opslag is ook een aanrader ;)
    Veel plezier met z'n allen!! Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zaterdag is er Brocante aan de Ijssel in Deventer.
    In Joppe zit een leuke brocante winkel.
    En voorst bij het spoor zit een grote boerderij met Brocante... ( zijn geen adresjes waar het goedkoop is in de zin dat je er in je winkel nog iets op kunt verdienen.. Maar wel leuk om te kijken..
    Gefeliciteerd met je ouders en veel plezier dit weekend
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd.. en een prettig weekend gewenst.. ben benieuwd of je nog met iets thuis komt
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 50 jaar, blijft bijzonder en nee mij is het ook niet gelukt, het is zeker een feestje waard. Geniet van je weekend, groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Maak er een gezellig weekend van met elkaar; aan de brocante-adresjes zal het niet liggen ;)

    Groeten,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen