zondag 29 januari 2012

Winterse taferelen





Had voordat we weggingen de weersverwachting nog gecheckt, niets aan de hand koud maar verder niets........ nou het bleek toch even anders.
We hebben tussen de sneeuwvlokken door brocante gescoord en er lag een aardige laag in de loop van de ochtend wat de terug weg voor mooie tafereeltjes zorgde.
Heb foto's met mijn telefoon gemaakt maar kan mijn kabeltje niet vinden ( hoezo chaotisch ).
Manlief heeft al wel een deel van de spullen gefotografeerd dus hierbij wat foto's en een update in de webwinkel.

10 opmerkingen:

  1. Via, via kwam ik op je mooie blog! Toch leuke brocante gevonden tussen de sneeuwvlokken!

    Ik ga je graag volgen.
    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En mooie winterse taferelen gezien en prachtige brocante vondsten gedaan!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie spulletjes heb je weer gevonden en dat tussen de sneeuwvlokken. Krijgen we toch nog een winter.
    Fijne week en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie hebben weer prachtige spullen gevonden en nog een stukje winter meegepikt ook...
    Ik wens jullie een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige spullen hebben jullie weer gevonden vooral die stolp!!!
    staat nog altijd op mijn verlanglijstje :)

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hahahaha maar je hebt wel gescoord mooi dingen hoor ach alles komt goed .....fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt weer goed gescoord! Leuke spullen allemaal!! Gr Jac...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie vondsten... Goed gescoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuke dingen weer! Van mij mag de lente komen!Brrrr... koud! Groetjes, Daantje

    BeantwoordenVerwijderen