vrijdag 16 maart 2012

Voorjaar / Pasen update

Al weer vroeg uit de veren en heb mijn overall aangetrokken om eens lekker in de tuin te gaan wroeten.
Hoop dat de voorspellingen een beetje uitkomen... het ziet er hier in het noorden nog een beetje somber uit.
Heb ook nog even een update in de webwinkel geplaatst dus als je nog even wil winkelen onder het koffie drinken..... van harte welkom en een fijn weekend.www.detuinkamer.brocante.nl
En vergeten jullie de give away niet, mocht je je nog niet aangemeld hebben, 23 maart sluitingstijd.

12 opmerkingen:

  1. ben benieuwd naar de foto's van je straks opgeleukte tuin!! veel wroetplezier in ieder geval, hoop dat het zonnetje nog doorkomt!!
    Ik dacht dat je give Away al was afgelopen maar ik zie nu dat hij nog loopt!! hahaha, vond het al zo jammer dat ik m niet had gewonnen dus ik heb gauw de link weer teruggeplaatst op mijn Blog!! fijne dag en liefs,

    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staan super leuke spullen in je webwinkel!!

    Fijn weekend!
    Jolanda
    Woonwinkel 't Zolderrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige spullen allemaal weer en die mooie foto's die je maakt. Wil wel graag meedoen met je give-away, maar zou bij joost niet weten hoe ik een link moet plaatsen. Vraag het wel even aan m'n kids (erg hè?). Groetjes en fijn (zonnig) weekend, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Alie,

      Via je dashboard kun je via indeling gadgets aanmaken.
      Klik op gadget toevoegen;
      Klik op het icoontje 'afbeeldingen', voeg hier de afbeelding toe (wel eerst van de site halen en opslaan bij afbeeldingen op je harde schijf) en de naam van de website. Succes!
      Groetjes, Pietrik

      Verwijderen
  4. Hier ook nog behoorlijk grijs, vandaag dus in huis maar wat doen.
    Veel plezier in de tuin!

    Fijn weekend!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellige paasfoto's met de eieren!
    Ook hier is het nog steeds somber...
    Succes in de tuin!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke decoratie met de eieren!!

    Ik wilde ook nog even naar buiten maar vindt het wat grijs en koud
    Jij succes in de tuin!!

    Groetjes Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke nieuwe spulletjes.
    Bij ons schijnt al de hele dag heerlijk het zonnetje.
    Fijn weekend.

    Groet, Danique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh, ik doe zeker mee aan de Give Away! Ben nog niet zo lang volger van je blog, dussie... mag ik nog meedoen? ;-)

    Groetjes, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik ga meteen even kijken! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen