zondag 2 oktober 2016

Nazomer update...

Waar zal ik beginnen .......juni was de laatste post en nu is het inmiddels 2 oktober.
In de tussentijd heel veel gedaan en never a dull moment....
We hebben een hele mooie zomer gehad en genieten nog steeds van het mooie nazomer weer.
Gedurende de afgelopen maanden ben ik mijn jongste dochter naar Rhodos geweest , we hebben daar heerlijk het eiland verkend op een brommertje en genoten van  het feit dat niks hoeft en alles mag.
Een week daarna ben ik met Klaas vertrokken richting Frankrijk / Belgie waar we hebben ingekocht voor de winkel en allerlei verlaten kastelen / Huizen hebben gefotografeerd.
Klaas heeft in 2017 een foto expositie in het Delftzicht Ziekenhuis en hij had nog wat extra foto's nodig om mee te kunnen werken.
Het is onze gezamelijke hobby geworden en ik huppel met mijn camera achter hem aan.
Om toch nog een beetje ontspanning te vinden zijn we eind augustus nog 4 dagen naar zee geweest met mijn ouders , broer en kinderen .....heerlijk zon, zee en boeken lezen.
De bedrijvigheid is hier inmiddels weer in volle gang , Open Huis dagen voorbereiden winkel upgraden en workshops organiseren.
Zoals jullie misschien ook al gezien hebben stonden we ook uitgebreid in de picture, eerst een interview en foto's van de winkel in het Brocante Blog Magazine en deze maand in de Brocante Special van de Ariadne at Home met ons huis.
Ook zijn we een erkend Leerbedrijf geworden en krijg ik regelmatig een stagiare van de Opleidingen gericht op design, styling en interieur.
Volgens mij ben ik niets vergeten en was dat het wel zo ongeveer.
Hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat, lees al de berichtjes altijd wel maar kom er vaak niet toe om zelf wat te plaatsen, druk leven en dan ook nog het op pijl houden van de  digitale wereld , faceboek, twitter instagram, printerest , mail , webwinkel en blog ..... het groeit me af en toe boven mijn hoofd.......




3 opmerkingen:

  1. Fijn om weer een berichtje van je te lezen. Zelf staat het bloggen bij mij ook op een zeer laag pitje. Maar je hebt een heerlijke zomer gehad. Heerlijk om er af en toe even uit te gaan, dat heeft een mens nodig. Enne.... Ik ben blij dat het zo goed met je gaat.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd weer leuk om een blogbericht te lezen en geweldig om even te horen welke spannende dingen je doet en gaat doen. En als slagroom op de taart geniet ik van je mooie foto,s.

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik volg je via sommige andere wegen, maar altijd weer erg leuk om een blog van je te lezen en de mooie foto's te bekijken... Het klinkt als een heerlijke zomer!

    BeantwoordenVerwijderen